Vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Blinkert Havas - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Blinkert Havas - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: teamNLhandbal

Blijf op de hoogte en volg Blinkert

20 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Stephan verteld:
De reis is leuk begonnen! Maar het is nog steeds heel spannend! We zijn nu aan het wachten op het vliegtuig. Ik ben net uitgezwaait door papa en mama Ny zijn we een broodje aan het eten. Dit kregen wij van de special olymipics! Ik had ook karnemelk in mijn pakket... Dat lust ik niet! Maar Natascha wilde ruilen voor gewone melk!
Straks in het vliegtuig naar Athene!

  • 20 Juni 2011 - 12:26

    Wilfred Hhw:

    ik wens ksv en met name stephan een geweldige tijd toe in Griekenland. succes en veel plezier. geniet en denk maar niet aan je werk hoor !

  • 20 Juni 2011 - 16:25

    Yvonne Zut Koedijk:

    Hoi allemaal. Ik wens jullie een super mooie tijd in Griekenland. Geniet er van, en wij komen jullie aanmoedigen volgende week. Tot dan.

  • 20 Juni 2011 - 17:02

    Koos+Mary Vijverberg:

    Goede reis en tot ziens in Athene!

  • 21 Juni 2011 - 12:15

    Yolanda:

    Kan niet anders zeggen dat al deze top sporters kanjers zijn.
    Ik kom kijken in Athene tot snel.

    De spanning is er nu af , en nu alleen maar genieten.
    En op Stephan ben ik natuurlijk super trots en kijk het eerste verslagje staat er al.
    Heel veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Team NL naar de World Summer Games

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2011

Oproep

03 Juli 2011

YOUTUBE FILMPJES

03 Juli 2011

Gekste uitspraken...

02 Juli 2011

Laatste loodjes

30 Juni 2011

Laatste wedstrijd gehad
Blinkert

Handbalvereniging Havas uit Almere en de Blinkert uit Haarlem zijn gekozen om team NL te mogen vertegenwoordigen op de World Summer Games in Los Angeles. Op deze site zullen berichten te komen staan waar team NL handbal zich bevind en wat ze allemaal mee maken!

Actief sinds 01 Mei 2011
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 41348

Voorgaande reizen:

20 Juli 2015 - 03 Augustus 2015

teamNLhandbal naar THE WORLD SUMMER GAMES in LA

20 Juni 2011 - 05 Juli 2011

Team NL naar de World Summer Games

Landen bezocht: