Op Cyprus - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Blinkert Havas - WaarBenJij.nu Op Cyprus - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Blinkert Havas - WaarBenJij.nu

Op Cyprus

Door: teamNLhandbal

Blijf op de hoogte en volg Blinkert

22 Juni 2011 | Cyprus, Nicosia

Hallo allemaal!

Hier eindelijk verslag uit Cyprus. Helaas wij wat internet problemen dus vandaar dit late verslag.

De heenreis was superlang. We zijn eerst naar Athene gevlogen. Op Athene moesten we wachten om naar Cyprus te gaan. Toen in het vliegtuig naar Cyprus. Op Cyprus stond de bus al klaar voor ons. De bus bracht ons naar het hotel. Deze rit was super lang. Bij het hotel aangekomen gingen we naar ons appartementje. Uiteindelijk lagen we pas om half 3 in bed. Toen het dinsdag was konden we helaas niet uitslapen. Om 9 uur moesten wij verschijnen aan het ontbijt. Na een heerlijk ontbijt gingen we met z'n allen naar het zwembad. Hier hebben we lekker gezwommen en gezond. Gemiddelde graden: 30 !! Het programma op die dag werd gedeeltelijk stilgelegd aangezien we erg laat zijn aangekomen. Nadat we in het zwembad geweest waren kregen we een lunch in het hotel. Na de lunch mocht iedereen iets voor zichzelf doen. Het liefst binnen blijven en lekker een dutje doen. Na het dutje zijn we bij een restaurant bij het hotel in de buurt uitgenodigd om te komen eten. Je moet je bedenken dat we in dit restaurant zaten met heel team NL incl alle andere landen die in het zelfde hotel als ons verblijven. Na een heerlijk diner zijn we terug gegaan naar het hotel om te slapen.

Hoe vind je het tot nu toe??

Rob: voor het eerst mee, ik geef 2 dikke duimen, het is toppie, het is net alsof ik droom.

Anouska: Heel gezellig en leuk met de groep!

Petra: Vind het heel spannend, maar erg leuk!

Cecilia: Vind het vliegen geweldig, Cyprus is een mooie omgeving.

Chalene: Vet gaaf, het is me eerste keer en ik droom dat ik veel fans heb

Annemiek: Helemaal geweldig, leuke sfeer onderling

Marian: Nooit in griekenland geweest, Cyprus is mooi. Lekker eten, leuke groep!

Jochem: Spannend, hij droomt van feesten. Cyprus is top. Mooi groot hotel

Rick: Vermoeiend, er lopen leuke meiden hier. Cyprus is mooi, gezellig met z'n allen. Ik kijk uit naar de wedstrijden.

Franco: Ik vind het cool. Mooie omgeving

Stephan: Vind het leuk!

Milan: Weet het nog even niet :)

Vandaag is het woensdag.
Vanochtend na het ontbijt zijn we met de bus weg gegaan. Eerst gingen wij op bezoek bij de plaatselijke burgemeester en konden we kijken hoe er turks fruit gemaakt word. Daarna zijn we weer in de bus gestapt en hebben wij een klooster bezocht. Na het bezoek aan het klooster zijn we weer terug gegaan naar het hotel voor de lunch. Na de lunch was er een rust moment. Hier mocht iedereen zelf weten wat hij of zij ging doen. Daarna hebben we nog even gezwommen bij het zwembad. Daarna hebben we avond gegeten in het hotel. Nu zijn wij een drankje aan het drinken bij de bar in het hotel.

Morgen staat er shoppen op het programma. En vrijdag vliegen we naar Athene en brengen wij een bezoek aan de ambassade. We hopen dat we in Athene WEL internet hebben. Dus dat we veel verslagen kunnen schrijven.

Groetjes,

Team NL Handbal

• 22 Juni 2011 - 20:20

Anita Van Westsite:

Hoi Allemaal !

Wat gezellig daarbij jullie !!
    Ellen, ik heb de hyves bij gewerkt, zodat iedereen jullie goed kunnen volgen ! Toppie ?

Geniet van het mooie land, het lekkere eten, en dat JULLIE Nederland vertegenwoordigen !!

Groetjes,
    Anita en het G team van Westsite

• 23 Juni 2011 - 14:41

Karina:

Hallo lieve luitjes, wat klinkt het geweldig! Lekker even uitrusten en aan de temperatuur wennen, lekker hapje eten, zwemmen en gezellige dingen doen met elkaar! Super. Heeeeeel veeel plezier met elkaar en succes straks in Athene.
    Groetjes Karina

• 23 Juni 2011 - 16:20

Binnenroe:

wat leuk om het zo te lezen. Succes allemaal

• 25 Juni 2011 - 17:27

Jaap En Maaike Groot:

Hoi Stephan, je kent ons niet maar wij je moeder wel van de overblijf bij school.
    Heel veel succes, samen met de teamleden, en plezier, geniet er van !!