Hallo! Daar zijn we weer:-) - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Blinkert Havas - WaarBenJij.nu Hallo! Daar zijn we weer:-) - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Blinkert Havas - WaarBenJij.nu

Hallo! Daar zijn we weer:-)

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Blinkert

23 Augustus 2014 | Nederland, Haarlem

Hallo allen,

Tijd om dit profiel weer eens actief te maken!!

Ik hoop dat jullie allemaal vriendjes blijven en ons de komende tijd gaan volgen!!

The World Summer Games komen er weer aan in juli/augustus 2015!! Havas en Blinkert zijn tot nu toe uit de verlopige loting gekomen. Wij hopen natuurlijk dat de mensen heen gaan die nu in de loting eruit gekomen zijn.

Door middel van dit blog wil ik jullie de hele rit (voorbereiding en de reis)op de hoogte houden van waar wij allemaal mee bezig zijn. Uiteindelijk hoop ik net als 3 jaar geleden uit Athene deed nu ook verslagen uit LA hierop zal schrijven.

Tot het volgende stukje!!

Blinkert

Handbalvereniging Havas uit Almere en de Blinkert uit Haarlem zijn gekozen om team NL te mogen vertegenwoordigen op de World Summer Games in Los Angeles. Op deze site zullen berichten te komen staan waar team NL handbal zich bevind en wat ze allemaal mee maken!

Actief sinds 01 Mei 2011